網頁

2012年5月29日星期二

時間,工作,規劃


「做住先啦」
我不喜歡沒有清清楚楚的理由
因為我不想白白浪費心思和時間

然後我細心計劃,思考
但到最後,原來最浪費心思和時間的
其實就是多餘的思考

有時,一股蠻勁,是最有效率的
諷刺的是,雖然,到最後,我找到理由
但卻白白浪費了我的心思和時間

3 則留言:

新鮮人 說...

你又誇前一步了,
不過要記得,
想得太多唔好,
相反,
唔想清楚就胡亂去馬一樣有問題,
要攞個中間就最perfect,
如何掌握,
要慢慢磨練和經歷了,
漸漸就可以的!

伊麵丹 說...

的確,中間既平衡係好難掌握......
又好難同身邊既人分享......
莫講話要身邊人明白

明白個人修為係要孤身上路
更加因為咁唔可以影響到人

總之,慢慢黎,不要急,就好啦.....

新鮮人 說...

人的修為是要經過和不同人長時間磨練的,
不是閉關可成,
它不是什麼武林秘笈,
孤身一人永遠練不成的,
要多和有經驗有內涵的人溝通和學習才會成功!