網頁

2010年8月16日星期一

O Camp而歸

話曬係大學生,O'Camp都總要去一去既
冇預期會好有意思,都係嗌下口號咁
睇下有冇靚女,有冇志同道合既友仔咁

舊年讀Asso 有條幾靚既女,今年竟然撞到佢
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
屌,呢D 機會唔屬於我既

講返正題,O'Camp雖然係膠,但都係志在得淡笑
玩下Game,行熟下D 路,識下人
過份既野都係果到講,果到散

完全唔感性到接近冷血既我呢
當玩左幾日開開心心咁
一邊見住D 人Last Day果日回帶回到喊到收唔到聲
一邊係到同隔離吹水
冇計,冇共鳴
呢種唔深層唔持久既交往再溫暖再辛苦都唔會觸動到我

完左O'Camp,facebook,MSN出現左一堆post-O'Camp症候群患者
患者會不停多謝人,不停自我回帶......
不過都係人之常情,可以理解
聽日開始要返Summer Course
又會忙起來......

4 則留言:

新鮮人 說...

得"啖"笑,
從口部的!

你好似無乜講過你講乜喎,
係邊讀呀?

伊麵丹 說...

其實呢

我由今年9月起就係香港中文大學既學生
讀Computer Science
書院係新亞

之前讀副學士果陣唔想講咁多
所以有Offer都收埋收埋唔講住
不過今日岩岩攞埋學生證
我諗呢個已經係鐵定既事實

發發子 說...

我都無得去o camp

新鮮人 說...

讀副學士無問題吖,
唔洗收埋唔講人知,
最緊要你係一個敢於面對,
又努力嘅年青人,
人有起落,
英雄莫問出處,
我支持你的!

恭喜你入了中大,
唔錯唔錯,
中大嘅風景好靚,
我細個時成日經過的,
可惜無機會去讀書,
你可以入到去很好啊!
恭喜哂!