網頁

2010年9月19日星期日

真的枯燥

每次反思近日既生活
都會覺得好枯燥,好孤獨
與其他人既互動唔多,有共嗚既互動更少
志同道合既人。。。。。。少之又少
發挖興趣既同時,又發現我既興趣都十分冷門
一個人靜思既時間太多
又唔想亂諗野
咪唯有睇書,但發現屋企唔係個好既閱讀環境
咪去飲杯咖啡,坐佢幾個鐘囉
慢慢咁,飲咖啡同埋坐係到睇書加靜思
就成為我既其中一種有意義既解悶方法
最少比一個人孤怜怜打機有意義。。。
有了iPod,出街起碼有個伴,有個屬於自己既空間~

可惜既係呢D 解悶方法都係一個人既娛樂。。。
如果有個女朋友你話幾好呢( 重點 )

4 則留言:

新鮮人 說...

我看到你嘅"重點",
不過你啲冷門嘅興趣唔會悶親佢呢?
唔通會有女仔同你玩"辣雞"咩?
哈哈哈哈~~

擴闊自己的興趣吧!

伊麵丹 說...


這些機會不是屬於我的

ff 說...

搵到個好的女朋友,當然係唔錯
不過搵著過煩,你就有排受,而且我地E d宅男屬性要搵個授受我地興趣女朋友,實在困難

伊麵丹 說...

所以,都係乖乖地做宅男好!