網頁

2010年11月12日星期五

書通後隨筆

雖然係用電腦打,但就文體而言呢篇應該是隨筆
字就食完,入正題

禮拜五,一如以往係書院通識課,今日的課節講短片及電影欣賞(咁上下)
從而剖析香港回歸前後香港本土文化既變更

其中一條片係七‧一遊行
感受都好深刻,呢D 氣勢,秩序,令人難忘!

當講到我呢一代人既時候,個心即刻唔舒服
特別係一諗起一班無能、不負責任、自我陶醉既長輩既時候。。。

一。
我有一個阿嫂,佢聲稱佢讀書時一日打N份工
冇任何資助下自資讀書
唔。。。每一次佢都係咁樣講
的確做到咁既地步一D 都唔易
但係。。。點睇佢都係意識唔到呢一代人面對既野係點既一回事
讀書競爭既激烈。。。幾乎可以話係前所未有
後既年既人亦好難會咁激烈,因為學生人數不斷減少中。。。
社會環境更加唔好講,同十幾年前比,E+搵到既PT都未必夠自己三餐
三餐貴左20%至50%,人工係到減,職位同學業競爭越黎越激烈
搵PT讀書已經變成「Merely an idealism」

當然我承認,呢一代,有好多廢柴,好簡單,樹大有枯枝
年輕人多,自然差既人既數目都會多,有幾出奇?
更何況,你地班長輩,當中都冇乜出色既人物丫!

二。
用自我陶醉,自我回帶,不可理喻,傲慢、庸俗而無能黎形容呢一群長輩
雖然並非全然,但亦係普遍而言地真確

我極之期望呢一代既年輕人,能向呢班反面教材身上學會自省、自覺、自律
我相信或許有一日年輕人可以為唯物、功利、膚淺、庸俗、反智既本土文化帶來衝擊
但嚮呢一日來到之前,我都唔會鐘意香港呢個地方
我渴望一個到外國既具文化氣質既地方生活,例如柏林
隨緣吧!我希望嚮呢三年大學生活裡可以搵到出國既機會!

後感
諗法的確有D 激動,又或者呢班俗不可耐既人唔會絕種,亦唔值得我驚訝
但係人竟然可以容許自己變成如此模樣,真係令人驚嘆
可能呢D 係所謂「自然的平衡」,自自然然唔同既人有存在既平衡
隨緣吧!

2 則留言:

新鮮人 說...

請問你說的"自我陶醉既長輩"是指那個年紀的長輩呢?
五十年代?
六十年代?
七十年代?
八十年代?

你說今時今日的"讀書競爭既激烈。。。幾乎可以話係前所未有",
你又知唔知以前預科和大學學位的比例比今天的還少很多呢?
若以平均英語水準來比,
你覺得今天大學生的水準是好過從前的還是差過呢?

每個年代的人都會遇到自己的困難,
不能說自己的困難比從前的多,
分別只是遇到的困難不同而己!

伊麵丹 說...

1。七十年代
2。差...
3。我明白,但亦希望身邊既人都明白......