網頁

2011年3月11日星期五

轉一轉環境

Blogger同Google一樣越黎越多更新
現在既Blogger俾用家既Template都靚左好多
( 雖然我覺得都幾普通......

搵到個幾襯我好喜歡既淺黃/淺咖啡色既template
就諗都唔諗開黎試試

排版方面唔係幾fit,不過感覺都幾新鮮

最近真真正正打BLOG既時間係冇
連訓覺既時間都好勉強
但生活真係好充實......充實到好難擠出時間俾自己休息

算係吐左D 苦水啦

大學既生活同感受臏係太多太充實
有時都幾百感交雜
唯一一句「好聽D 」既說話就係
冇曬左果幾萬蚊學費

7 則留言:

新鮮人 說...

反而有興趣知多啲你嘅校園生活

伊麵丹 說...

得閒D 先講啦
E+ 忙到冇時間望返轉頭
不過好肯定我既U Life超充實......

伊麵丹 說...

新鮮人,你係咪有玩plurk??

新鮮人 說...

係呀!

你是"妹控修"??

伊麵丹 說...

我之前搵到個plurk......freshdesigner?
( added to my friend )

新鮮人 說...

我暫時叫"水人一個":
http://www.plurk.com/freshdesigner

你plurk名叫乜呢?

新鮮人 說...

找到你了!