網頁

2012年1月3日星期二

雜念,崩潰的思路

初中時曾經很喜歡亦很善於畫畫、勞作
因為一D 緣故,呢一年同有畫畫既人接觸
E+ 諗返起,一個完全唔善於畫畫既人,應該同佢地有距離感至係
就好似唔多識電腦/數學既人唔係幾接觸我一樣......
都好合理,對未知既事物保持距離係野性本能,用黎保護自己

但問題就係我感覺唔到同畫師既距離感
而我,卻有點怕畫畫,怕畫得唔好
想放下自己對自己幾乎係嚴苛既要求,但往往持續唔到好耐
好似完全主義者咁,好快又會過度批判自己做出黎既野
亦要求自己,一係唔好做,一做,就一定要做到最好
聽起上黎呢種態度幾積極同有建設性
事實上,對自己會造成無人可以想像到既精神壓力

或者,我應該諗下點放開一點,讓自己試下,大膽D
或者,我認為會做唔好既野,試試下,會變好
又或者,呢D 係康德所講既"self-imposed immaturity"......

聽上黎,同世故既「成年人」既行為差唔多
係佢地察覺唔到?定係「相信」左自己冇法從現狀掙脫出黎?

﹣﹣又或者,只係自我既思想抑壓
但若果冇左意志,理性,感性
剩返既,就係人既本能
若然要活得只剩下本能,又為咩呢

1 則留言:

新鮮人 說...

你的問題就係想得太多
自己俾自己壓力,
隨性發揮吧,
千算萬算不如天算,
不用太顧慮,
向前走吧。

懶理和什麼人夾或不夾 ,
闕心溝通到就是朋友,
難道電腦人只能和電人玩嗎?
知識,人類本無分界,
只是愚蠢的人自己分出來的,
向前開心的走啒。