網頁

2011年12月11日星期日

寂寞

家既環境差,細個果陣屋企已經好像被人捨棄左咁
呀哥神神化化,大個左先知佢好大機會係自閉
阿媽又老,令到家庭狀況好複雜(而且都幾危險)

好唔容易挨左近十年幾乎冇乜歡樂完全唔充實既歲月
唯一既歡樂既都只係打機同玩電腦
咁都冇計,冇人陪我玩,唯有自己一個
心想上到大學會有大轉變
轉變確實係有,但係呢個聖誕、元旦,好大機會都係自己一個
咁樣睇落,情況好似仲比中學果陣差!

我又唔係唔合群丫,我諗我又冇講錯好多野得罪好多人
點解我會成日都冇人陪,但周圍既人成日都有人陪(同埋陪人)
我唔去搵人,基本上都冇乜人會走黎搵我/陪我,特別係大時大節
唔通真係整定要一個人孤孤零零?

2 則留言:

新鮮人 說...

多看不同類型的書本或知識,
留意下潮流,
不要只集中在一兩樣東西或知識上,
讓自己有更豐富的內容和話題,
加點幽默感,
多留意和練習說話技巧,
多主動,
慢慢改善別人眼中的形象!

伊麵丹 說...

haha 多謝曬,其實好可能係我神經太敏感